středa 12. června 2013

ještě rapy z čech

čechum asi jde víc ten oldskul, pěkně skočný. kluky jsem neznal a potěšili.

Plnej Sklad - Co se děje?



vysvětlete mi co jsou tyhle zhulený náckové zač?! nevěřim, že se splnil náš sen let devadesátejch, kdy jsme si říkali, že nácky je potřeba zhulit, aby dostali rozum. bojim se, že to je jen další mimikry, který z "levý" strany kopírujou. i v takovýdle "pohodičce" jsou slova nenávisti, celýho logica (yzo tape) jsem ještě neslyšel, ale to co naposledy vydal sergei b. je opravdu album plný hejtu.

Logic - Hráč roku


abych trochu vyrovnal toho Logica, tak dávám jeden sociálný hiphop.. faktem zůstává, že kdo za tim stojí netuchám.. ten klip mi připomína Revoltu, o kteym pořád nevim co si myslet..

Malder (WychodnyBlok) ft. Straňanský Rosy , LenErik - Chudoba

gynger money gang nove video, stary text..
G*M*G Tyler Durden - Klingøn

dávám spíš jen pro kompletnost dneska potkanejch věcí, i když se tohle video lidem líbí, mě to moc neřiká, zvlášť text dost o ničem...
Igor - Osm Nula Osm

Žádné komentáře:

Okomentovat