středa 22. května 2013

Všeto je to len olovo ch - Rytmus, Darinka a fetující náckové.

Tak jsem se dozvěděl, že Rytmus s Darinkou se mají rádi a ona by chtěla malá cigáňata. Rytmus točí jak začal na dně a je fakt, že to má asi na háku, i když těško soudit jeho angažmá v různejch soutěžích. Z venčí nutno konstatovat, že si asi dělá co chce a plní si hafo svejch pubertálních snů. Darinka kupodivu nemá ještě třetí oko ani rohy, ale rajcuje nás i ve svejch 40. ;) V Bohémii asi není třeba Bohomian Groove. Zaslužené zlato a ty z papule puštaš kako, to máš zato že moja mamka je iluminato. 



A co na to nová Rytmusova mamka? Šlape s Kosheen...

Ti dva mne nechávají docela klidnými, zatímco fetující (ex?) náckové mě trochu straší. Následující klip o Logika, člena dříve nechvalně popotahované Fuerza Arma dosti nepokrytě vyzdvyhuje hulení. Nevím jestli se splnil Áčkařskej sen 90. let, plešky začly hulit a hodili se do pohody nebo je to jsou jen další mimikry který upltrapravicová sekce pravidelně přejíma zleva. 
Druhej song je už úplná tragédie, zpívající Sergei mne opravdu upřímně rozesmál. Ještě jsem nepřišel jestli jejich banda Azurit Kingdom odkazuje na "vybělí dočista dočista i vašeho cigána" nebo distribuci bílého prášku. Pravděpodobně se ukájejí úžasnou dvojsmyslností a hlásí se k obojímu. Jestli prvnví mixtape měl ňáké poselství, tak druhá Pouliční ekonomická šíří jen nenávist a "bad attitude". Nedoporučuju ani warezit.




Žádné komentáře:

Okomentovat