čtvrtek 23. května 2013

Azealia Banks - babylonská čubička

Před delší dobou jsem narazil na tenhle klipík, docela mě bavil, pěkná - krev a kakao - holka diktuje na našláplej elektro riddim. Nic převratnýho, ale taková čistá práce.


Mno a při psaní minulýho příspěvku o Laurin Hill jsem se proklikal zas až k Azealii, jaká je světlonošova přisluhovačka. Trochu se tomu směju, ale rači ne moc, kdyby to byla náhodou pravda. Nicméně co mě hodně baví je následující video a týpek s jeho nádhernou hejtovací angličtinou. Hned úvodní perla stojí za citaci: "Azealia Banks, the latest black babbling brainless bisexual bimbo who's jumped on the Illuminati wannabe bandwagon with her new video "Yung Rapunxel." Zbytek si poslechněte samy. Já jen dodám, že Rapunxel mě už nebaví.



Žádné komentáře:

Okomentovat