úterý 11. února 2014

Rytmus, Ego a Ben (+ ty co nikdo nezná)

Tak hej... kde začít.. Slyšel jsem, že vyšlo nový album Kontrafaktu. Rytmuse moc nemusim, ale v poslední době si mě začal získávat. Nejvíc asi tim songem a klipem k němu, kde vožerou celou cigánskou dědinu a pak dranděj dvanácet troskou ;) (AKM - pozn. afteredit). Druhá věc, i když to může být iluze, mi přijde fajn, že ačkoli jede de fakto drsnej byz, tak tomu nepropad, resp. se neohnul. Porad jebe do radia je mu to fuck. Takže jsem se rozhod to album poslechnout. Nejdřiv jsem ho slyšel u random činnosti u kompu, to mi přišlo dobrý, i jako celek, tak samotný písničky. Pak jsem si ho pustil do sluchátek na cestu do práce a to už bylo horší. Má pěkný podmazy, ale něco je o ničem (asi jako tahle věta). Každopádně jsou tam dobrý songy (za mě: Čistá duša, JBMNT, Stokujem vonku, V mojom svetě). Hudebně je album rozmanítý, má to vývoj, jak si to ryťmaus přál (úvod, pecky, zamyšlení, dojezd, poděkování). Přednes taky dobrej. A co dál... dál je tu klip k Jebem na to. A co ten Ben v nadpisu? Ten se vztahuje k naší téměř superstár, která to jakštakš ustála a zdá se nadvěcí.. Občas mě ty jeho věci i bavěj, takový upřímný srandičky (Bomby, Prdel, a když né hudebě, tak aspoň má pěkný prdelky). A co tentokrát? Udělal spolupráci s Egem, právě z Kontrafaktu. Song se jmenuje Molly, je to zas o kalbě a buchtách, k tomu asi nejni co dodat, takže klikejte koukejte.

KONTRAFAKT - JBMNT (2013)

Ego & Ben Cristovao - MOLLY (2014)


Žádné komentáře:

Okomentovat