úterý 11. února 2014

Landverraad a ti další..

Tak jsem dneska jel do práce s tim, že se musim pokouknout po starších albem od Ravelin 7 a Thema Eleven. Tak jsem tak čunil, postupně narazil na The Sins of Lilith a českej label Pure Heart. Na pH jsem jednak našel super průhledný vinylový EP (viz obrázek níže). Při jeho poslechu na bandcampu jsem zas narazil na release kapelky Landverraad. A proč vám píši právě o nich? Protože mě dostal záznam z jejich koncertu. Neuvěřitelně pozitivní atmosféra stříkající z kotle kam by každý správný normativec zasadil dílo satanovo je vidět právě i ze záznamu. Slečna zpěvačka je půlku koncertu mezi publikem, navzájem se objímaj a pogujou ;) Hudebně bych je zařadil někam mezi stoner, punk a hc.


Landverraad @ Minsk (29.05.2013)

Žádné komentáře:

Okomentovat