čtvrtek 28. listopadu 2013

OPUKA ambient, a taky Biosphere

Tak jsem včéra objevil snad 23 let starej ambientí projekt. Zdá se, že ho všichni okolo mě znají, ale nikdo mi o něm neřekl ;) Jmenuje se Biosphere a je z Norska. Jeho alba mají rozsah od absolutního abientu zvukových zamrzlých ploch až po 4x4 techno tracky nebo nalomené beaty. Zatím jsem naposlouchal čtyři alba a všechny mne oslovili.
Zde se podělím o, mě doporučený, rozhovor z roku 2006.
http://www.jeronymjanicek.cz/wp-content/audio/zatisi-2006-02-01-sedlon-biosphere.mp3

O Biosphere jsem se dozvěděl tak, že včera měl koncert, na který jsem nemohl. A jelikož jeho už asi dávno znáte, chtěl jsem zde vypíchnout český projekt Opuka, který měl koncert uvést. Video z jiného vystoupení dávám níže, citlivý mapping vše pěkně podkresluje.


OPUKA : In chapel, Napajedla

a na závěr odkazy do světa
Biosphere homepage
Biosphere @discogs.com
Opuka @bandzone.cz
Opuka @soundcloud.com

Žádné komentáře:

Okomentovat